vrijdag 9 juli 2010

Yves Rocher




Yves Rocher ken ik nog van vroeger. Mijn moeder kreeg altijd aanbieding per post thuisgestuurd in van die opvallende drukke envelopjes. Toe ik iets ouder werd bestelde ik ook af en toe. Je zou kunnen zeggen dat vanaf een jaar of 15 ik verslaafd ben geraakt aan alles wat met beauty te maken heeft.


De geurtjes van Yves Rocher roepen bij mij dat ook de tijd van toen op. Er lijkt niets veranderd.


Maar dat klopt niet helemaal. Alhoewel Yves Rocher al heel lang zo veel mogelijk natuurlijke ingredienten gebruikt hebben ze nu, sinds een tijdje, ook een Ecocert- gecertificeerde lijn. Bio Culture.


De serie bestaat uit een antal reinigings- en verzorgingsproducten voor het gezicht waarvan ik de voedende olie voor de nacht nu besteld heb. Zodra ik dit product gestest heb zal ik een review maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten