zaterdag 31 juli 2010

Gezichtsolie


Jullie weten dat ik een liefhebber ben van met bio-merk Weleda.

In de amandellijn zit ook een heerlijk gezichtsolie van de beste amandelolie met pruimenpitolie voor de zoetige geur en sleedoorbloesemextract om de reactieve huid minder rood te laten zijn.

Je kunt de olie overdag gebruiken maar het geeft wel een beetje een vettig laagje. Dit is niet handig als je make-up draagt. Ik gebruik het vooral s'nachts. Ik doe een beetje om m'n handpalmen en druk dan voorzichtig de olie op mijn gezichtshuid en hals. Licht uitwrijven of in kloppen.

De geur is heerlijk natuurlijk en het maakt je huid na een paar weken gebruik echt rustiger.

Voor overdag gebruik ik zelf de gewone hydraterende creme van Weleda. Ook uit de amandelserie.

Qua kosten is de olie echt voordelig. Je betaalt maar 12.25 euro voor 50 ml. Het produkt is erg zuinig in gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten