woensdag 20 februari 2013

Ruik jij soms alles te goed?

Ik heb de laatste weken iets raars. Ik ruik van alles. Meer dan ik gewend ben. Normaal ruik is best goed maar de laatste tijd ruik ik dus ook veel niet zo fijne dingen.

Ik was net even de stad in en dan ruik ik allerlei nare geurtjes. Van mensen die ruiken naar rook of gewoon viezigheid. Ik ruik de geurtjes van het marktplein. Zweetlucht en dat soort dingen. Alsof je in een dampende treincoupé zit.

Zelf ben ik eerlijk gezegd best wel paranoia over nare geurtjes bij mezelf. Ik heb altijd een bus deo en een flesje eau de toilette in m'n tas. Ook een gezinspak kauwgom hoort bij mijn basisuitrusting.

Kennen jullie dat ook? Het lijkt alsof vooral de vieze luchtjes opvallen.


Als je op internet gaat zoeken lees je dat de oorzaak vaak hormonaal is. Ik moet dus maar gewoon eventjes een beetje eau de toilette onder m'n neus deppen. Misschien helpt 't?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten