woensdag 27 februari 2013

Opgemaakt, tot op de bodem

Een goed voornemen is om eerst beautyspulletjes op te maken voordat ik nieuwe koop. Het lukt aardig ( nou, afgezien van dat ene flesje Chanel foundation dan).

Hieronder zie je een overzicht van de producten tot nu toe. Ik zal bij ieder product een korte review geven en of ik het opnieuw ga kopen.



Ik begin links achter:

L' Oreal cremespoeling volume, 4 flessen voor 6 Euro in de aanbieding

Ik had een mega pack van deze conditioner gekocht, ooit eens bij Kruidvat. Op zich werkt deze conditioner prima voor dagelijks gebruik. Toch wordt mijn fijne, lange haar er best wel een beetje slapjes van. Er zit SLS en paraben in en is dus niet ecoproof. Ik laat me niet opnieuw verleiden door een mega aanbieding.

Wella shampoo Pure, kapper 13 Euro

Ook in dit product zit SLS en parabenen. Niet zo fijn dus. Maar...het is wel een hele fijne shampoo. Deze gebruik ik voordat ik een haarmasker aanbreng. De shampoo maakt namelijk extra schoon zonder uit te drogen. Twijgelgevalletje, wel / niet opnieuw kopen.

Isana winterdouche, Rossman ( Duiste Kruidvat) 0,69 Euro

Prima douchelotion met cranberry en witte thee. De andere geurtjes ( de lente komt eraan dus geen winterdouche meer) koop ik zo weer voor deze prijs.

The Body Shop Vanilla badschuim Limited Edition, 5 Euro in de sale

Gekocht in de sale. De geur is lekker in de fles. Als je in bad zit merk je daar niet meer zoveel van, helaas. Deze koop ik niet opnieuw. Er zijn fijnere badproducten te koop. Wel redelijk eco.

Anatomicals The Showering Inferno uit de Glossybox, los 47 Euro

Alleen de naam al:-) Daarom zou ik het opnieuw aanschaffen. Wel veel SLS dus niet super milieuvriendelijk voor de natuur en je huid. De teksten op dit product zijn zo grappig!

The Body Shop Watermelon Bodylotion, 3 Euro in da sale

Ik heb de lotion vooral 's nachts gebruikt. Omdat je echt naar een aparte watermeloen ruikt is het overdag niet zo fijn. Mijn zoontje zei: "wat ruikt het hier toch zoet...pfff". Nou, dat was ik dus met m'n lotion.
De lotion maakt mijn huid heerlijk zacht. Het product is op dit moment niet meer te koop.

BB Cream Maybelline, 7 Euro in de aanbieding

Ik heb al eerder een log geschreven over BB Cream. Ik vind het allemaal een beetje gehypet  Ik ben dan ook niet dol op deze BB Cream. Het doet niks voor mijn huid. Een misser voor mij.

Pureology Shampoo super Smooth, uit de Glossybox voor 16 Euro

Een shampoo zonder sulfaten en vegetarisch. Prima product dus. De Super Smooth versie is om je haar stijl te maken. Dit wil ik juist niet altijd. Ik denk dat ik eens een andere lijn ga proberen. Te koop via kappers

Hannah 24 Hours Skin Balancing Cream

Een heerlijke crème. Klik hier voor een review.

The Body Shop proefverpakking New Woman daycream, 2 Euro

Ik heb dit potje opgebruikt. De crème geeft een soort aparte glans. Voor een rijpere huid vond ik deze crème nier rijk genoeg. Ik zou er geen flesje meer van kopen maar misschien ga ik nog wel een ander product uit deze lijn proberen.

Hema Blondeerspray, 3 Euro.

Ik zie bijna geen verschil in haarkleur na gebruik van deze spray. Jammer. Het is een mooie prijs voor een flesje chemicaliën.

Lavin Rumeur Eua de toilette, 15 Euro in de aanbieding

Deze geur is niet geschikt voor mij. Het is een mooi merk maar de geur ruikt naar nagellakverwijderaar bij mij. Die kan ik goedkoper kopen. De Rumeur 2 is wel heerlijk.

The Body Shop Mango Butter, 6 Euro.

Jammer dat het potje leeg is. Dit is een goede bodybutter en nog verantwoord ook.

Catrice Million Styles Godfather, 2.50 Euro

Mooie en subtiele glitternagellak. Alle lakjes van Catrice zijn prima en zou ik zo opnieuw kopen. Helaas niet zo eco.


Van welk product willen jullie een uitgebreide review zien? Laat een reactie achter bij de comments.





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten