dinsdag 8 januari 2013

Goede voornemens 2013







Ik ben van plan dit jaar een aantal dingen toch echt anders te doen. Daar hoort ook een deel van mijn beauty routine bij.



Schone Slaapster



Echt iedere avond mijn gezicht reinigen, ook alle mascara. Ja echt, heel soms stap ik nog gewoon in mijn bed met mascara op. Het gevolg is dat ik dan weer leuke zwarte vlekken in mijn satijnen kussensloop heb.

Hoe moe ik ook ben, ik ga nu altijd alles afboenen voordat ik naar dromenland ga.




Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...


Ken je dat? Als beauty addict ieder uur even in de spiegel kijken of er nog wat bij te poederen valt? Of als je langs een winkelruit loopt altijd even gluren hoe je er uitziet? Ik denk dat ik minimaal 20 keer per dag in een spiegel kijk. Absurd!!! Dat ga ik niet meer doen. Misschien loop je dan voor joker met een vlek op je gezicht maar ach, wat kan mij dat schelen.


Niet meer zomaar iets nieuws kopen



Bakken vol heb ik. Toch kan ik het niet laten om iedere week weer iets nieuws op beauty gebied te kopen. Een leuk glossje ( waar ik er toch nog maar 21 van heb). Of die goedkope blush ( omdat ie zo goedkoop is).

Ik ben vast van plan nu eerst eens wat spullen echt op te maken. Het is toch echt zonde om alles maar te laten liggen?!

Wat heb jij je voorgenomen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten