donderdag 18 oktober 2012

Sale The Body Shop

Het is weer sale. En een goede, dit keer.

Vaak vind ik de sale bij TBS een beetje tegenvallen. Maar...dit keer niet. In mijn filiaal in Enschede was er redelijk wat. Doordat ik op de website zag dat er sale was ben ik er deze week eens langs gegaan en heb het volgende gekocht. Achteraf vond ik sommige dingen wel een beetje tegenvallen maar daarover meteen meer.

Soya Milk Bathpowder, 250 euro voor een zakje van 60 gram.

Deze badpoeder had ik jaren geleden al eens. Het geeft je badwater een soort Cleopatra-melkachtige kleur. Dat het veel doet voor je huid kan ik niet zeggen maar het ruikt wel lekker. In een grappig zakje:




Vanilla Spiced Bathfoam en bodylotion: beide ongeveer 4 euro.

De bodylotion is licht en dun maar geeft wel een zacht gevoel op je huid. De geur is echt vanille met een beetje kruiden. Het doet mij wel denken aan advocaat. In bad is het heerlijk, niet te overheersend. Wel een aanrader als je van vanille houdt.



Party Pink 06, Hi shine Lipgloss voor 4 euro.



Er waren een stuk of 5 kleurtjes en ik koos deze. Eenmaal thuisgekomen bleek de gloss weinig kleur af te geven maar des te meer glans. De gloss plakt wel behoorlijk maar daardoor blijft het wel langer zitten. Ik ben in ieder geval niet geneigd om de boel er weer af te likken, zoals ik dat met waterige glossjes wel eens doe.

Een nadeel is dat allerlei rommeltjes altijd in je gloss blijven hangen. Zo nam ik een foto waarop dus een stukje brood in mijn mondhoek ging en nog wat mini stukjes op mijn onderlip. Vreselijk....zie je ze? Nu vind ik foto's van mijn lippen nooit echt geweldig maar deze kon ik jullie niet onthouden.
Als je lippen dus mooi schoon zijn dan is de gloss wel ok, ondanks dat er weinig kleur afkomt. Maar, ga vooral niet eten met het glossje op je lippen. Dan zie je er meteen minder charmant uit.

Ik denk niet dat ik nog meer kleuren van deze gloss ga aanschaffen.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten