woensdag 10 oktober 2012

Broaer Vital Oil

Deze haar- , gezichts- en lichaamsolie zat in de Glossybox van september.

Ik ben het gaan gebruiken voor mijn gezicht. Het is echt super! Wat wordt mijn huid er rustig en glad van! Dit had ik niet verwacht. Het wordt dus nu een hele onderneming om deze olie als fullsize te gaan bestellen of kopen ( 100ml voor 19 euro).
De Glossybox van september was samegesteld in samenwerking met Parfumerie Mooi. Laten we die nu net niet hebben in Enschede. Online is het merk niet te vinden. De website www.Broaer.com geeft weinig informatie en als je het merk googled vind je alleen Glossybox....mmmm. Wat nu?

In Borne, een dorpje op zo'n 20 kilometer van Enschede schijnt wel een Mooi te zitten. Moet ik daar maar eens naar toe.

De olie lijkt vettig maar is na het aanbrengen heerlijk licht en wordt snel door mijn huid opgenomen. De geur is neutraal en niet overheersend. Ik heb vrij snel last van puistjes bij een vettige creme maar met deze olie heb ik daar geen last van.Nu het wat kouder buiten is kan mijn huid dit best gebruiken.

De olie bestaat uit 5 verschillende oliƫn ( argan-, jojoba-, olijf-, macadamia- en sojaolie). Deze combinatie zorgt voor een mooie huid met een zachte glans zonder glimmend te worden.

Morgen toch maar even in de auto naar Borne.


3 opmerkingen:

  1. Hey! Ik kom net op je site via google want ik zocht verkooppunten van de Broaer Vital Oil, maar zoals je al zegt, niks te vinden! Ik weet niet of je laatste zin sarcastisch is of niet, maar ALS je toevallig naar Borne gaat, en je ziet ze daar, is het dan een optie om er eentje extra mee te nemen? (uiteraard vergoed ik dan alles hoor) Ik woon zelf niet in de buurt van een Mooi keten dus heb helaas geen ander idee hoe ik aan een flesje kan komen! Als je wilt mag je mailen naar ashleynieuwenhuis93@gmail.com In ieder geval alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ahsley,

    Ik ga straks eerst eens even bellen naar Mooi. Op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik heel wat litertjes benzine ga wegrijden...in Borne kom...en dan blijkt dat ze het niet verkopen. Dat is dan ook wel weer jammer. Ik laat je even weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via deze Franse site is hij te bestellen...Verzendkosten zijn wel rond de 15 euro, maar dit is ook de enige die ik tegen ben gekomen.

    http://www.bubbleshop.fr/soin-des-cheveux/271-vital-oil-5-huiles-5-continents-8437008025933.html

    BeantwoordenVerwijderen