donderdag 17 november 2011

Organic Root Stimulator Replenishing Pak


Gisteren heb ik mijn blonde haren bijgekleurd. Omdat ik toch al heel erg droog haar heb is dat altijd een riskante onderneming. Laatst zag ik bij de grote Etos in het centrum van Enschede een masker liggen van Organic Root Stimulator. Eigenlijk is dit bedoeld voor Afrohaar maar het leek mij ook wel wat. Voor 1.99 euro kocht ik dus het zakje dat voor 1 pakking goed zou zijn.

Na het kleuren heb ik mijn haren gewassen met een milde shampoo van de Hema. Daarna mijn haren in een handdoek gevouwen om zo het meeste vocht er uit te halen. Vol;gens de beschrijving moet je het hele zakje in je haar masseren en vervolgens met een plastic haarmutsje onder een droogkap gaan zitten voor 15 minuten. Omdat ik geen droogkap heb heb ik mijn haren gefohnd met een plastic mutsje op.

De creme is dikkig en ruikt redelijk neutraal en zacht. Het inmasseren gaat goed en je haren voelen al meteen een beetje dikkig aan. Na het inwerken moet je het natuurlijk goed uitspoelen. Ook bij het uitspoelen voel je dat de creme als een dikke laag om je haar ligt. Uitspoelen duurt daarom iets langer maar dat is niet erg. Na het drogen voelt mijn haar echt super zacht aan en ruikt heerlijk.

Ik vind dit een echte aanrader en ga zo eens kijken of bij de lokale Afrowinkel niet meer maskers te koop zijn. Ik laat het weten als dit zo is en wat een grotere pot dat kost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten