donderdag 24 november 2011

L' Occitane Kerstcadeau


Dit is het! Mijn Kerstcadeau 2011. Het Provencaalse merk L'Occitane heeft een superleuke box samengesteld met producten uit dezelfde geurlijn. Ik hou van poederige geuren dus ga voor:

Een simpele, beetje ouderwetse flacon van 75 ml.

Deze zomer was ik op vakantie in de Provence. Vlakbij bleek de fabriek van L'Occitane te zitten, in het stadje Manosque. Na veel gezeur wist ik de heren in mijn gezin te overtuigen dat we toch echt naar Manosque moesten, ik had het bedrijf al aan de snelweg zien liggen. Onder groot protest kwam het er toch van. Eenmaal binnen liep je eerst door een kleine tentoonstelling over het ontstaan van L'Occitane, maar achter de grote schuifdeuren wachtte mijn daadwerkelijke doel: de winkel ( met standaard korting op alle producten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten