zaterdag 5 november 2011

Dr. Hauska Natural Glamour oogschaduwpalette


Zoals bij alle Dr.Hauschka producten wordt de decoratieve cosmetica gemaakt van hoogwaardige plantaardige en natuurlijke ingrediënten. Wondklaver, fijne jojoba-, argan- en amandeloliën, natuurlijke was van bijvoorbeeld de kweepeer en etherische oliën verzorgen en ontspannen de huid en zorgen voor een gezonde uitstraling.

Het oogschaduwpalette ( 27.50 euro) vind ik goed bruikbaar op een gewone werkdag. Natuurlijke kleuren die goed blenden en met een kleine shimmer.
De kleurtjes zijn creme-achtig wit, roodbruinig, ijsblauw en lavablauw.
Ik vind dit een echte goede basispalette voor mijn collectie. Er zit een mooie grotere spiegel in het doosje, het sponskwastje had er wat mij betreft niet bij hoeven zitten. Ik gebruik eigenlijk standaard een kwast.

De andere producten uit deze herfstcollectie heb ik nog niet gekocht maar ik zou toch ook graag de poeder proberen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten