maandag 14 november 2011

Mijn favoriete foundation


Al jaren zoek ik naar een goede foudation. Veel merken gingen vanuit mijn make-uptasje na een tijd zo de prullenbak in. Of de kleur niet goed, of te weing dekking of te veel.

Ik gebruik sinds een aantal maanden de The Bodyshop Foundation Moisturizing make-up. Dit is echt SUPER!!! Een mooie egale dekking, niet te veel maar precies goed. Het geeft me een mooie zachte gloed. De foundation heeft ook nog een SPF15, altijd fijn. Ik gebruik de kleur no. 7.

De foudation voelt heerlijk zacht en je hebt er maar weinig van nodig. Ik gebruik een half pompje. Doordat er een pompsysteem op de flacon zit werkt het ook nog eens heel hygiensch. Een echte aanrader dus. De prijs: 16.50 euro.

Kijk nu eens op de Nederlandse website van www.thebodyshop.nl. De actie'Bag for life'loopt nog. Je krijgt 2 % korting op je producten ( vanaf 25 euro).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten