zondag 18 december 2011

Sabon, bodylotion

Sabon, een heerlijk merk met geurende potten bodylotion, creams, huidverzorging en verslavende handcremes. Ik kende Sabon van de grote winkel in Arnhem waar ik eens per jaar kwam. Sinds een jaartje of 2 is ook in Enschede Sabon te koop. Eerst alleen in de V&D en nu ook in een kleine shop in de Haverstraatpassage. Een van mijn favoriete bodylotions is de Lavendel/ Rose in een mooie grote pot. Je huid is lekker glad en zacht en het spul is zuinig in gebruik. Dit zijn de ingredienten: Aqua, Isopropyl Miristate, Stearic acid & Palmitic Acid, Cetearyl alcohol (and) sodium cetearyl sulfate (and) sodium lauryl sulfate, Cetyl alcohol, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Sodium Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, Propyl paraben, Benzophenone-3, Tocopherol & beta-sitosterol, Pefrume Lavender TK6401G, Perfume Rose D6041, Coumarin, Geraniol, Citronellol, Linalool. Hoewel ik al blij ben dat er geen minerale olie in zit ben ik nog niet helemaal zeker van alle grondstoffen van deze creme. Ik moet toegeven dat de geuren erg verslavend werken. In ieder geval is het een mooi merk, met ook enkele biologische producten in de gezichtsverzorgingslijn. Zeker de moeite waard als je een , leuk cadeautje zoekt. Via een stempelsysteem kun je sparen voor een mooie Sabonhanddoek. Ik ga er voor. En nu lekker onder de wol met een de heerlijke Lavendel/ Rose dik op mijn benen zodat ik morgen weer opsta met perfecte onderdanen. www.sabon.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten