zondag 28 juli 2013

Garnier Dark Spot Corrector review

Ik heb een beetje last van pigmentvlekjes in mijn gezicht. De meeste zijn gekomen tijdens mijn zwangerschap. Ik gebruik wel een goede zonbescherming voor mijn  gezicht om erger te voorkomen. Ik heb ook wel wat verkleurde plekjes die door puitjes gekomen zijn, vooral op mijn kin. Vlekjes staan niet zo leuk en laten je ouder lijken. Dus...dan probeer je wel eens wat.




Sinds 2 weken test in Garnier Dark Spot Corrector. Een paar weken geleden kocht ik 2 tubes voor de prijs van 1 bij Kruidvat.

De crème komt in een mooie tube van metaal. Omdat de opening van de tube erg dun is komt er weinig zuurstof bij het product. Dat is een goed voor de houdbaarheid van de crème.

Het product is dun en erg vloeibaar. Hierdoor smeer je het makkelijk uit. De geur is prettig en neutraal.

In de Dark Spot Corrector zitten veel actieve bestanddelen en vitamine C. Doordat de vitamine C kan de crème een beetje verkleuren naar bruin maar als het tuitje goed schoonmaakt heb je daar geen last van. Dat het product bruin wordt is helemaal niet erg. Het heeft geen gevolgen voor de werkzaamheid.

Op de verpakking staat dat de crème geschikt is voor ieder huidtype. Persoonlijk vind ik dat voor mijn huid de crème te weinig hydraterend is. Ik laat het product eerst goed intrekken ( dat gaat heel snel) en breng dan nog een dunne moisturizer aan en dat werkt prima.





Ik ben nu 2 weken aan de slag met Dark Spot Corrector en merk dat de vlekjes niet weg zijn. Mijn huid lijkt wel iets egaler en heeft een mooie glans. Blijkbaar doet het toch wel iets. Ik kan je deze crème dan ook adviseren als je iets wilt doen aan vlekjes die ontstaan zijn door de zon of puistjes. Heel betaalbaar en goed verkrijgbaar bij een drogisterij. Ik ga gewoon lekker door met testen en hoop dat door langer gebruik de vlekjes verder verbleken.

Prijs: € 11.99,= voor een tube met 50ml




Geen opmerkingen:

Een reactie posten