zondag 21 juli 2013

Anatomicals Deep Cleansing Mud Mask review

Ik heb er ook nog wel eens last van, van die vervelende pukkels. Dan vooral op mijn kin en het liefst lekker groot en onderhuids. Je weet wel, van die rode, verdikte plekken.

Dan wel ik wel eens een maskertje proberen voor de vette huid. In de Glossybox van enkele maanden geleden zat een proefverpakking van Anatomicals.

DEEP CLEANSING MUD MASK FAREWELL TO THE PIMPLE HELL;-)

Wat een grappige teksten toch altijd. Dat vind ik nog het fijnste aan Anatomicals.






Het product is op natuurlijke basis met fijne ingrediƫnten.


Het masker ruikt lekker en is erg goed smeerbaar. Beter dan andere moddermaskers die ik wel eens heb geprobeerd. Je laat het masker gewoon 20 minuten intrekken op een gereinigde huid en spoelt het dan af met water.

Ik breng het goedje op mijn kin aan ga er eens lekker bij liggen. In de tussentijd breng ik ook een crememasker onder mijn ogen aan. Na 20 minuten is het masker al goed opgedroogd maar voelt nog wel prettig aan. Het masker gaat een beetje trekken en irriteert mijn huid niet, dat is fijn. Ik was het masker af en en merk dat mijn huid lekker zacht is. Of het veel doet tegen de puistjes weet ik nog niet zo zeker. Ik heb nog een Fangomasker dat veel sterker werkt en voor mijn gevoel meer helpt.

Al met al een prettig masker voor een leuke prijs ( € 1,95) en te koop in de Miss Lipgloss Shop.

Als je echt last hebt van acne is dit masker te mild. Dat het de doorbloeding op gang brengt heb ik niet gemerkt maar dat kan per persoon verschillen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten