woensdag 24 juli 2013

Clinique Superdefense SPF 25 review

Ja!!! Superdefense van Clinique met SPF 25. Wat een fijne crème. Ik gebruik het al jaren.





Waarom ben ik zo enthousiast? Nou, deze crème is verzorgend, vochtinbrengend en geeft een goede bescherming tegen de zon. En dat alles in 1.

Het enige minpuntje is misschien de pot. Je moet er met een spatel of je vinger in. Misschien heeft dat invloed op de houdbaarheid van het product. Hoewel, ik heb er niks van gemerkt.




Clinique Superdefense zit vol met anti-oxidanten die de veroudering van je huid tegen moeten gaan. Het stofje Avobenzone beschermd goed tegen UVA straling van de zon. De aanmaak van collageen en elastine verbetert door Superdefense. Ik merk dat echt. Mijn huid lijkt helderder en frisser na gebruik.

Clinique Superdefense beschermt je ook tegen de gevolgen van stress voor je huid en tegen luchtvervuiling.



Ik gebruik de type 2 versie voor de gecombineerde en droge huid. Er is ook een crème voor de droge tot zeer droge huid. De geur is typisch Clinique. Het ruikt dus een beetje 'klinisch', schoon. Ik hou daar wel van.

Je gebruikt de crème overdag en niet rond je ogen. Ik doe dat trouwens wel, stiekem. Als oogcrème is er een speciale versie te koop.

Bij Douglas betaal je met je Douglaskaart ongeveer €44,= voor een pot van 50 ml. De crème is stevig maar toch heb je er maar weinig van nodig. Het is dus ook nog zuinig in gebruik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten