donderdag 5 augustus 2010

Poo-pouri


Je kent het wel...je gaat naar de wc op je werk...komt je een vieze geur tegemoed.
Je kijkt elkaar aan en loopt toch maar door alsof er niets aan de hand is. Het maakt niet wie je bent. De persoon die net naar 't toilet gaat of de veroorzaker van de poepgeur. Je voelt je zo.....Erg he? Iedereen kent het wel.

Ik kwam dit product tegen dat volgens mij alleen in de VS te koop is. Het is schijnbaar de enige, echt werkende en natuurlijke geurneutralisator. Er zitten essentiele olie in en ruikt lekker naar citroentjes. Wie wil dat nou niet? Niemand die je poepgeurtje ruikt! Voordat je gaat zitten spuit je ongeveer 3 keer in de toiletpot en als je je poepje hebt gedaan en doortrekt...citroentjes!!

Ik ga nog naar de Vs dit jaar en ga dit beslist meenemen. Alleen...bij mij gaat het niet mee naar het werk. Ik hou het lekker zelf.

De naam is echt grappig!! Poo-pouri.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten