zaterdag 29 september 2012

Yves Saint Laurent herfst make up

Vandaag ben ik me te buiten gegaan aan 2 dingen uit de nieuwe herfstcollectie van Yves Saint Laurent.

De verpakkingen zijn echt prachtig. Het was wel weer een uitgave maar goed, je doet er lang mee en het is kwalitatief erg goed.

Allereerst de mascara Voluma Effect Faux Cils in black Shocking.

Het borsteltje ziet er gewoon uit maar de mascara zelf is behoorlijk dik waardoor je veel volume krijgt. Ik ben wel benieuwd of het lang goed blijft. Met korting heb ik 25 euro betaald, bij Douglas heb je nu 25 procent korting.

Verder kocht ik een oogschaduwpalet uit de serie Pure Chromatics, nummer 11.

Dit palet bevat matte, donkere kleuren. Echt iiets voor de herfst- winter. De lichte kleur rechtsbovenaan gebruik je als basis. De donkerblauwe kleur heb ik gebruikt langs de wimperrand en de arcadeboog. De grijze kleur zette ik aan bij de buitenkant van mijn ooglid. Op het bewegend ooglid kwam de bruine kleur. Op deze manier heb je een ´smokey´eye gemaakt. Als je de oogschaduw nat gebruikt wordt de kleur nog intenser.

Het palette kost 40 euro, daar is de korting van 25 procent dan wel vanaf.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten