vrijdag 28 september 2012

Aanbiedingen beauty bij het Kruidvat

Iedere dinsdag valt er een pak met reclamefolders op mijn deurmat. Ik spit ze allemaal door en knip of scheur alle aanbiedingen die ik wil halen uit de folder. Vaak komt het er niet  ( omdat mijn portemonnee leeg is) om alles te kopen maar handig vind ik het wel. Je vergeet zo niets.

Gisteren scoorde ik bij de Kruidvat Lumi Magique van L'Oreal in de kleur Pure Beige. Het was een beetje gokken met de kleur omdat er heel veel kleuren weg waren. Maar....het bleek een schot in de roos. Wat is deze kleur mooi, zeg! De foundation voelt heerlijk zacht en maakt je huid mooi egaal. En dat voor 10 euro! Ik koop er zaterdag nog een.

Ik nam ook nog even een tube Dream Fresh BB Cream van Maybelline mee ( kleur medium). Deze is nu te koop voor 7.99 euro en is dus een paar euro voordeliger. Ook bij de Kruidvat. Deze BB Cream vind ik de beste van de drugstoremerken. Althans, op dit moment. Medium is een mooie kleur voor een naturel look. Het geeft een zachte flow en een beetje dekking. Nadeeltje: het is niet zuinig in gebruik.

Gosh heeft een 1+1 actie. Helaas was de stand van Gosh in Enschede bijna helemaal geplunderd. Er was echt bijna niets meer en wat er stond was een puinhoop. Ik ga zaterdag zog wel even kijken.

Volgende week begint de DDD in de Bijenkorf. Ik zag al een paar leuke aanbiedingen en zal deze in een andere blogspot op een rijtje zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten