donderdag 20 september 2012

Glossybox september

Vandaag kwam ie weer. De Glossybox!




Nu ben ik elke keer wel benieuwd maar ik moet zeggen dat ik het de laatste paar keer wel een beetje teleustellend vond. Goedkoop ogende producten, weinig variatie.

De Glossybox wordt vanaf volgende maand 14,95 euro in plaats van 12.50 euro omdat er dan meer gedaan kon worden met leveranciers?!

Vol verwachting opende ik de box voor de maand september.

Ik moet zeggen dat ik ook deze maand niet echt enthousiast werd over de inhoud. Echt kleine samples en 2 geurstaafjes die je bij de Douglas gewoon gratis krijgt. De geurstaafjes zijn van Cavalli en Jil Sander Sun




Daarnaast nog een nagelvijl van het merk Glossybox. Niks bijzonders, gewoon een simpele kartonnen vijl die wel prima voldoet.




Er zat ook nog een klein oranje zeepje in; dat ligt nu in het toiletbakje bij de rest van de minizeepjes. Het ruikt wel lekker maar naar sinaasappel.




Van Clinique zat er een kleine High Impact Mascara in de kleur zwart in. Op zich wel handig voor in mijn tas.






Van het merk Caudalie zit een gezichtsserum in de box. Ik ben wel erg benieuwd naar dit merk. Er wordt veel beloofd. Ok, dit is een kleine sample met 10ml serum maar volgens gebruikers kan je hier echt weken mee doen. Ik ga het meteen vanavond proberen. Wordt vervolgd!




Als laatste zit er een buisje met Vital Olie van met Broaer in de groene Glossybox. Ik ken het merk niet maar ik heb het uitgezocht... Het komt uit Portugal en zover ik weet wordt het ( nog) niet verkocht in Nederland. Dat gaat vast veranderen want anders doen ze het niet in de Glossybox, toch?

Je kunt de olie voor je lichaam of haar gebruiken. Ik ga het maar voor mijn haar bewaren omdat het maar een klein buisje is. Op zich ruikt het redelijk goed en werkt prima. Een grote flacon van 100 ml kost 19 euro. Ik heb ook een fullsize flacon van Miracle Oil L'Oreal, eigenlijk vind ik die olie toch fijner en lekkerder ruiken.

Ik geef Glossybox tot en met november nog een kans. In november zou er iets speciaals gedaan worden. De afgelopen maanden waren een beetje teleurstellend, ik voelde me zelfs wel bekocht.

Wie kent de Beautybox en wat vind je ervan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten