vrijdag 11 oktober 2013

Amandelolie, super voor je huid

Ik gebruik al een tijdje pure amandelolie van zoete amandelen voor mijn gezichtshuid.

En, het werkt! Ik heb een hele gevoelige huid die snel droog wordt.

Een tijdje geleden kocht ik bij Kruidvat een ( lelijk) bruin flesje met amandelolie. IJverig klopte ik de olie onder mijn ogen en op mijn wangen. Dit doe ik vooral 's nachts omdat het anders te vettig blijft om foundation op te brengen. Ik kom een stukje minder gekreukeld en rood uit bed. De huid onder de ogen wordt echt soepeler en gladder.


Wat een goed budget product. Je kunt de amandelolie bij Kruidvat of Etos kopen voor rond € 3,-. Bij merken las Weleda is ook een amandelolie te koop maar daar zitten geen extra stoffen in. Bij Weleda is het alleen veel duurder ( en het fles is mooier). Als het je niet uitmaakt dat je een bruin, lelijk flesje op de plank hebt staan koop dan vooral de voordeel versie.

Je kunt de olie gebruiken als kuurtje voor je handen of benen. Doe dat dan ook vooral voor het naar bed gaan. Dit voorkomt dat je je kleding vet krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten